Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik heb een betalingsregeling afgesproken maar ik wil de afspraken wijzigen. Hoe doe ik dit?

Algemeen

Hiervoor kun je contact opnemen met onze afdeling Debiteuren via het contactformulier of door te bellen naar 088-2007060.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

Het hangt van je situatie af hoe vaak je een betalingsregeling mag aanvragen. Neem contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem direct contact met ons op via het contactformulier. Als je je niet aan de betaalregeling houdt, loop je het risico dat we de vordering van de schuld bij een deurwaarder neerleggen. Dit kan extra kosten tot gevolg hebben.

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Het is verstandig om direct een betalingsregeling aan te vragen. Dit kan door het invullen van

het aanvraagformulier

op onze website. Heb je hier vragen over of wil je advies? Dan kun je het beste contact opnemen via het contactformulier of door te bellen naar 088-2007060. Als je dit niet doet, loop je risico dat vordering van de schuld bij de deurwaarder wordt neergelegd, en dit heeft helaas extra kosten tot gevolg.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

Als je een betalingsregeling hebt afgesproken moet je het bedrag altijd zelf overmaken. Je kunt het beste een automatische overboeking instellen, zodat je het betalen van de maandelijkse termijn niet kunt vergeten. Een regeling via automatische incasso is helaas niet mogelijk omdat wij alleen de lopende huur mogen incasseren.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Dat is afhankelijk van het openstaande bedrag en je situatie. Een betalingsregeling moet altijd worden afgestemd met onze afdeling Debiteuren. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via

het aanvraagformulier

.

Ik heb een betalingsachterstand. Hoe hoog is mijn achterstand?

Algemeen

In je eigen huurdersportaal kun je de huidige achterstand zien. Gelieve er wel rekening mee te houden dan het kan zijn dat een gedane betaling nog verwerkt moet worden.

Ik heb een betalingsachterstand en wil hier graag een regeling voor treffen. Hoe doe ik dit?

Algemeen

Je kunt altijd een verzoek indienen voor een betalingsregeling via het

het aanvraagformulier

.