Ik heb een betalingsregeling afgesproken maar ik wil de afspraken wijzigen. Hoe doe ik dit?
Algemeen
Hiervoor kun je contact opnemen met onze afdeling Debiteuren via het contactformulier of door te bellen naar 088-2007060.
Heb je vragen over de jaarlijkse huurverhoging? Kijk voor meer informatie op Jaarlijkse huurverhoging - NMG
Hiervoor kun je contact opnemen met onze afdeling Debiteuren via het contactformulier of door te bellen naar 088-2007060.
Het hangt van je situatie af hoe vaak je een betalingsregeling mag aanvragen. Neem contact met ons op via het contactformulier.
Neem direct contact met ons op via het contactformulier. Als je je niet aan de betaalregeling houdt, loop je het risico dat we de vordering van de schuld bij een deurwaarder neerleggen. Dit kan extra kosten tot gevolg hebben.
Het is verstandig om direct een betalingsregeling aan te vragen. Dit kan door het invullen van
op onze website. Heb je hier vragen over of wil je advies? Dan kun je het beste contact opnemen via het contactformulier of door te bellen naar 088-2007060. Als je dit niet doet, loop je risico dat vordering van de schuld bij de deurwaarder wordt neergelegd, en dit heeft helaas extra kosten tot gevolg.Als je een betalingsregeling hebt afgesproken moet je het bedrag altijd zelf overmaken. Je kunt het beste een automatische overboeking instellen, zodat je het betalen van de maandelijkse termijn niet kunt vergeten. Een regeling via automatische incasso is helaas niet mogelijk omdat wij alleen de lopende huur mogen incasseren.
Dat is afhankelijk van het openstaande bedrag en je situatie. Een betalingsregeling moet altijd worden afgestemd met onze afdeling Debiteuren. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via
.In je eigen huurdersportaal kun je de huidige achterstand zien. Gelieve er wel rekening mee te houden dan het kan zijn dat een gedane betaling nog verwerkt moet worden.
Je kunt altijd een verzoek indienen voor een betalingsregeling via het
.