Woningaanbod

Op zoek naar een nieuwe woning?

Neem dan een kijkje op de website van NMG Wonen. Hier vind je ons aanbod huur- en koopwoningen. Met de gemakkelijke zoekfunctie vind jij snel de (nieuwbouw-)woning die bij je past!

naar nmgwonen.nl

Veel gevraagd over Inschrijven als woningzoekende

Hoe kan ik me inschrijven als woningzoekende?

Algemeen

Via de website www.NMGwonen.nl/huur schrijf je je in als woningzoekende onder het kopje "inschrijven".

Hoe kan ik mijn inschrijfgegevens wijzigen?

Algemeen

Inschrijfgegevens kun je wijzigen via 'Mijn NMG'. Ga hiervoor naar www.NMGwonen.nl/huur en log in via de button 'Mijn NMG'.

Hoe lang is mijn inschrijving geldig?

Algemeen

Je inschrijving is 3 maanden geldig vanaf het moment van inschrijven. Na deze periode ontvang je vanzelf een mail waarin gevraagd wordt of je de inschrijvingsperiode wil verlengen.

Ik sta ingeschreven voor huurwoningen. Kan ik nu ook op een garage en/of parkeerplaats reageren?

Algemeen

Je kunt met je inschrijving ook op overig aanbod, zoals een parkeerplaats/garage, reageren.

Wanneer moet ik mijn inschrijving verlengen?

Algemeen

Je moet je inschrijving voor het einde van de inschrijfperiode verlengen. Je ontvangt hierover een mail.

Wat betaal ik voor het inschrijven als woningzoekende?

Algemeen

Inschrijven is kosteloos.

Wat wordt bedoeld met 'huidige woonsituatie'?

Algemeen

De 'huidige woonsituatie' is hoe je nu woont (koop je, huur je of woon je bij anderen).

Welke gegevens heb ik nodig om me in te schrijven als woningzoekende?

Algemeen

Om in te schrijven doorloop je de vragenlijst, hierin wordt o.a. gevraagd naar jouw zoekgebied, NAW gegevens en inkomensgegevens.

Veel gevraagd over Reageren op woningen

Hoe kan ik reageren op een huurwoning?

Algemeen

Onze nieuwbouwwoningen vind je op onze website www.NMGwonen.nl/nieuwbouwpagina, de overige woningen vind je hier: www.NMGwonen.nl/huur.

Ik heb gereageerd op een woning maar ik wil mijn reactie verwijderen. Kan dat?

Algemeen

WIj kunnen de reactie voor jou verwijderen. Vul hiervoor het contactformulier in.

Ik heb gereageerd op een woning. Wanneer hoor ik iets?

Algemeen

Wij nemen alleen contact op als wij de woning kunnen aanbieden. Indien de geselecteerde kandidaat alsnog afvalt, nemen wij contact op met de volgende kandidaat. Als er een selectie heeft plaatsgevonden dan wordt de woning op onze website "in optie" gezet. Als de woning definitief is verhuurd ontvang je van NMG Vastgoed B.V. een mailtje met daarin de mededeling dat je helaas niet bent geselecteerd. Het is dus mogelijk dat je in de eerste weken na je reactie op de woning niets van ons verneemt.

Mag ik op meerdere woningen tegelijk reageren?

Algemeen

Ja, je mag op meerdere woningen tegelijk reageren.

Veel gevraagd over Starten met huren

Kan ik zelf mijn energieleverancier kiezen als ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Bij de meesten woningen kies je zelf een leverancier voor gas en/of elektra. Soms is het centraal geregeld. Mocht je hierover twijfelen kun je het beste contact opnemen met afdeling Verhuur via het contactformulier.

Wanneer betaal ik mijn eerste huur?

Algemeen

Vóór de sleuteloverdracht moet de eerste huur en de waarborgsom betaald zijn.

Wanneer ontvang ik de sleutel van mijn nieuwe woning?

Algemeen

Zodra de planning is gemaakt ontvang je een uitnodiging van de afdeling Inspectie voor de sleuteloverdracht.

Ik ga een woning van jullie huren. Welke parkeerplaats hoort bij mij?

Algemeen

Doorgaans staat het nummer van de parkeerplaats in de huurovereenkomst. Indien dit niet in je huurovereenkomst staat kun je het beste contact opnemen met de afdeling Verhuur via het contactformulier.

Waar vind ik mijn inloggegevens voor de BringmeBox?

Algemeen

Als je bij ondertekening van de huurovereenkomst akkoord hebt gegeven voor het verstrekken van jouw contactgegevens voor gebruik van de BringMeBox, dan krijg je automatisch je inloggegevens via BringMeBox.