Naamplaatje

Veel gevraagd over Naamplaatje

Ik heb een naamplaatje besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?

Algemeen

De status van de bestelling kun je opvragen via het contactformulier.

De naam of namen op mijn naamplaatje zijn gewijzigd. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Algemeen

Dit kun je bij ons melden via het contactformulier. De kosten zijn voor jezelf, behalve in geval van overlijden. De kosten hiervoor kunnen verschillen per adres.

Mijn naamplaatje is beschadigd of onleesbaar. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Algemeen

Je kunt dit bij ons melden via het contactformulier. We zullen dan een nieuw naamplaatje bestellen. De kosten hiervoor kunnen verschillen per adres.

Plaatsen jullie een nieuw naamplaatje als ik een woning bij jullie ga huren?

Algemeen

Dit hangt af van de woning. Wij plaatsen sowieso alleen naamplaatjes bij gesloten postkasten.

Wat betaal ik voor het plaatsen van een nieuw naamplaatje?

Algemeen

De kosten hiervoor kunnen verschillen per adres.