Sleutels en sloten

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

Binnen kantoortijden kun je contact met ons opnemen door het invullen van het formulier. Buiten kantoortijden kun je bellen naar 088-2007050.

Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Dit wordt altijd opgenomen in het opleverrrapport en kan per woning verschillen.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heb je een reservesleutel? Dan kun je een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. De kosten zijn voor jezelf. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kun je de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. Ook dan zijn de kosten voor jezelf.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 088-2007050. De kosten voor het oplossen van het buitensluiten en indien nodig het vervangen van de sloten, worden door ons bij jou in rekening gebracht.

Ik heb mezelf buitengesloten. Welke kosten brengen jullie in rekening voor het openen van mijn deur?

Algemeen

Wij brengen de werkelijk gemaakte kosten in rekening.

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Je kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel kun je via ons bijbestellen. De rekening is voor jezelf. Een parkeertag kan niet bijbesteld worden.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit moet je zelf regelen en de daaraan verbonden kosten zijn voor jezelf. Bewaar de oude cilinders, zodat je deze met verhuizen weer terug kunt plaatsen.

Mijn afstandsbediening / druppel van het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Algemeen

Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Dan kun je een reparatieverzoek indienen via het formulier.

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je dient een reparatieverzoek in te dienen via dit formulier. De kosten voor herstel worden door ons bij jou in rekening gebracht.

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

Algemeen

Je kunt dit bij ons melden via het

huurdersportaal

Ik ben huurder en ik ontvang graag een extra handzender voor de parkeergarage. Hoe kan ik deze aanvragen?

Algemeen

De aanvraag kun je doen via het contactformulier op onze website. Gelieve er rekening mee te houden dat er één handzender per parkeerplaats uitgegeven wordt en dat de kosten voor eigen rekening zijn.