Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?
Algemeen
Binnen kantoortijden kun je contact met ons opnemen door het invullen van het formulier. Buiten kantoortijden kun je bellen naar 088-2007050.
Veel antwoorden op je vragen vind je terug in jouw Mijn NMG of op onze website. Activeer jouw Mijn NMG vandaag nog!
Binnen kantoortijden kun je contact met ons opnemen door het invullen van het formulier. Buiten kantoortijden kun je bellen naar 088-2007050.
Dit wordt altijd opgenomen in het opleverrrapport en kan per woning verschillen.
Heb je een reservesleutel? Dan kun je een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. De kosten zijn voor jezelf. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kun je de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. Ook dan zijn de kosten voor jezelf.
Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 088-2007050. De kosten voor het oplossen van het buitensluiten en indien nodig het vervangen van de sloten, worden door ons bij jou in rekening gebracht.
Wij brengen de werkelijk gemaakte kosten in rekening.
Je kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel kun je via ons bijbestellen. De rekening is voor jezelf. Een parkeertag kan niet bijbesteld worden.
Dit moet je zelf regelen en de daaraan verbonden kosten zijn voor jezelf. Bewaar de oude cilinders, zodat je deze met verhuizen weer terug kunt plaatsen.
Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Dan kun je een reparatieverzoek indienen via het formulier.
Je dient een reparatieverzoek in te dienen via dit formulier. De kosten voor herstel worden door ons bij jou in rekening gebracht.
De aanvraag kun je doen via het contactformulier op onze website. Gelieve er rekening mee te houden dat er één handzender per parkeerplaats uitgegeven wordt en dat de kosten voor eigen rekening zijn.